وقتی دلم خسته می شود.....!!

تراوشات ذهن پریشان من . . .

                                                                                          

وقتی دلم خسته می شود                                                                      برایش از فردای روشن می خوانم                                                             

به یادش می آورم که چه دل های را از خستگی به درد آورده                                                                                                                                وقتی دلم خسته می شود                                                                      می نشینم و آرام برایش نجوا می کنم                                                           گرد و غبارش را با اشک می گیرم                                                            و از شادی که در راه است می گویم                                                                                                                                                    وقتی دلم خسته می شود                                                                      دوست را صدا می زنم                                                                       و به خدای که بزرگ است می سپارمش.....                                                                    



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:,ساعت19:4توسط Atieh Zahir | |